Jey

Bowling...Vilken grej! Jag älskar det, vilken trevlig kväll vi hade...
3 banor hade vi - i mitt team fanns Jag, Johan, Sam och Andreas...Stort av mig att komma tvåa :)
Vi spelade i hela 2 timmar. till klockan 2 på natten alltså...Och killarna i mitt lag snålade inte med drickan, vet inte hur många hinkar med öl dom köpte in..Detta resulterade i vurpor. Jag stog för första fallet, men Sam var inte långt efter han.
På banan brevid slet Liza, Anna H och Rubys pojkvän, och den killen kan inte vara nöjd med resultatet. 25 poäng första serien. Mahahaha!


Under kvällen kunde jag bara konstatera hur svag jag har blivit, det tog förfan en kvart innan klotet kom fram till käglorna (stavning?) Ja, om klotet inte hamnade i rännan vill säga.

Ikväll blir det middag hos Madde. Tove skickar hemska SMS till mig, att vi ska ut och dansa på krogen efter middagen.
Aldrig i livet Tove.
Jag är bakis som få och ska inte ta ett enda danssteg ikväll.

Nä, sängliggandes tills jag måste fixa mig..ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0