Adios Suecia.

Nu ligger jag här i sängen i Malmö. Ska åka härifrån halv 11, ta tåget över bron och gå av vid Köpenhamns flygplats!
Därefter ska jag åka en sån dä hemsk dödsmaskin till BARCELONA.
Emmi den sötsaken sitter på flygplanet nu, och landar redan vid 11...

Aja, lördagenskvällen bjöd på fest. Och det vr verkligen hur trevligt som helst...
Bara att jag inte minns en genant sak...Jag hade gått fram till Pappa och sjungit "Daddy cool" och hällt ren sprit i munnen på honom..haha! ajaj...
Så igår satt vi alla tillsammans och åt en onyttig brunch tillsammans, och nu mår jag äntligen som en människa igen.

Jaja, sista inlägget från svensk mark.

Håll tummarna för att jag överlever flygresan.

BESOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0