Wooha

90 minuters somn. Mina ogon ar roda och rosten sviker mig.
Vad ska man saga om gardagen...
Forfest.
Varldens langsta ko trots att man stog pa listan, men haftiga som vi ar fick vi bara ga in...Dans!
shotts, tequila och ett pumpande hjarta.
Vad som hande darefter kan ni inte ana, och jag kan inte saga. Men det var pa dansgolvet och jag forstog ingenting...
dags att krama fernando och saga hejda. Jag grat, han grat, de flesta grat...Tror jag!
Stangningsdags.
efter lite hang med diverse manniskor tog jag och Malin ett klokt beslut och gick till SPAR och kopte cocacola.
Vandrade till deras Casa, at makaroner och pratade.
sov de dar 90 minuterna och nu sitter vi har, for slitna for att spela fia med knuff.

Imorgon avslutar vi 2008 med att cykla fram och tillbaka langst hela stranden, Malin pa en lowrider och jag pa en ihoppfallbar cykel. Alltsa kommer Malin cykla haftigare an mig med tutan, backspegel och svansen.
Sen firar jag nyar med vannerna pa Guifre 4, perfekt.

Men dansgolvet mina vanner. jag ar paff, forvanad och aterigen paff.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan! gud så mycket jag har missat. Kommer bli en lång pratstund snart känner jag! PUSSS saknar er proppar!

2008-12-30 @ 18:51:11
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0