Hemma i BCN!

Hej era sma filurer...

Ja, jag hade det jattebra i sverige..Hur skont som helst att komma hem till familj och slakt och bara mysa och ha det bra..ja, och ata god mat!

MEN, nu ar jag tillbaka i Barcelona!
Och vad har hant da sen jag kom tillbaka...
Jo, jag kom hem till ett bomdnedslag till lagenhet dar tjejerna hade festat friskt och lag och sov, dar lag aven Fernando och Diego som jag direkt slapade med mig till Malin och Mathilda for att ge dom deras juklappar och prata ikapp lite...Efter att ha kollat pa film begav vi oss till Peppino for nagra glas med Soren, Carlas  och krullet...hmm! Var iallafall mycket trevligt, mycket trevligare an natten skulle bli!
Efter att ha sovit i varme i en vecka sa kom man tillbaka till Barcelonas iskalla lagenheter, lag pa Mathilda och Malins soffa och huttrade hela natten sa snart kommer vall halsflussen krypande igen!!!
Upp for att jobba och nu sitter vi har, inget folk alls pa jobbet och vi chillar lagom med Fia med knuff...

Tjejerna fuskar pa fia med knuff hela tiden och jag overvager starkt att inte ge dom nagot mer svenskt godis!!!
Men men, de totalnekar...
MALIN OCH MATHILDA skit ner er...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahah! Jag lovar, skulle aldrig fuska.. du har bara valdigt otur i spel. Borde igentligen vara tvart om tycker man ju.. for vad ar det man brukar saga??

2009-01-08 @ 11:33:59
URL: http://tildalifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0