AAARRRHHH

känslomänniska som man är så visste jag från start att det verkligen gällde att hålla ihop idag.
Dagen startade av det värsta jag vet - väckarklockan! självklart ställs den varje dag, men jag har nån mekanism i mig som gör att jag vaknar till flera gånger den sista timmen innan det är dags. Men idag hände det inte, jag drogs upp ur drömmlandet av väckarklocks-jäveln.

Sen brast helvetet löst. Levt på toaletten mest hela dagen för att inte visa min ilska.

Nu sitter jag hemma, lika arg, besviken, frustrerad och orättvist behandlad som jag har kännt mig hela dagen!

Jag minns en gång när jag var arg på Mamma, jag tog några ägg och kastade på ett träd utanför oss. helvete att äggen i kylen inte är mina...Då hade dom vart så jävla mosade nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0