Skaaaauuuneeee

sjuk - tänker inte skriva en rad till om det. Inte kul - det suger!

Tog mig till malmö Arena för att se finalen och bronsmatchen igår - vilken stämning, vilken upplevelse. Jag hade min nyinköpta sverigetröja på mig och var så stolt. Vartenda hårstrå på kroppen stog upp under nationalsången, både under sveriges & danmarks...Jisses! Tyvär vann spanien över sverige i bronsmatchen och Frankrike slog Danmark i finalen :(
surast var att jag inte kude gå ut och festa på kvällen - SKIT!

Nu ska jag ligga hemma och bli frisk hela veckan för på fredag kommer mina 2 gamla vapendragare hit på middag. Elin & Malin - gud så vi längtar! skvaller från förr o nu, Elin kommer inte förvånas när jag berättar att jag hänger kvar vid samma kille än idag, hahah hon fick va med på många rundor där.

Ses på fredag mina pärlor

Elin

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0