rastlös...

Många av mina vänner älskar "egen-tid"..Alltså att vara själva!
Hur funkar det?
Idag är jag ensam.
Jaha, gick till Coop direkt efter jobbet, lagade blomkålspure, fixade salladslådan till morgondagen, Liza ringde, Mamma ringde...Nu då? vad är det folk gör sen som är så jävla skönt? Det är ju totalt värdelöst, det finns ju ingen att prata med?
Jag har även satt in alla kommande räkningar på internetbanken, KUL...

Sen ska jag ju i samband med bantningen minska drastiskt med festandet...
så helgen måste vara fullbokad...Mys med Elin & tvillingarna på fredag, sen vart middagen med syrran och mamma inställd på lördag, HJÄLP...Och på söndag blir det skvallerafton med Della...

Näää men jahaa...eeeeh! Okeeeej...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0