bra och a...

Upp & ner..Bak & Fram!
Ihelgen åkte jag på kryssning, hade parkhäng med ALLA, sjukt fina dagar och jag hade det så himla roligt.
vi spelade kubb, twister, killarna hade anordnat musik som dånade i hela orminge, dj´s och hela kittet..Men man får aldrig ha för roligt va?
Igår kände jag att något var pågång i skallen, ringde en vän som fick sova här hos mig för jag ville inte vara själv..hade en hemsk natt-morgon-dag. Bröt ihop!
Har så fina vänner som ställer upp. Elin idag och senare kommer Della.

Ihelgen ska vi ställa upp för Elin. Vi närmsta vänner ska ta med henne på picknik och mysa med henne heeela helgen. Hon ska få vara barnfri och få tid med oss. Det är hon sååå värd!

Imoron väntar ett besök hos neurologen. Idag kan de få sticka mig i ryggen hur mycket de vill, men lär ha ändrat mig imorgon =)
OCH BÄST AV ALLT, nu när jag skrev ringde mina spanska prinsar och vi ska ses på fredag. MINA ÄLSKLINGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0