tjock.....?

Nu har jag det på papper och det är väll bra...men känns förjäkligt.
jag har intyg med texten "Intygas att Anna av medecinska skäl behöver gå ner i vikt och därför behöver speciell kost på arbetet som inte innehåller......."
vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta? Jag vet att jag inte är kraftigt överviktig. jag har kvinnliga former i höfter, rumpa och tuttar. Men jag måste få bort iallafall 10 kg!!! sen vet man ju inte om det är det som orsakat trycket i hjärnan. Kan vara allergi mot medecin eller borelian jag hade förra sommaren.

På onsdag är det dags för SÖS igen, sen på måndag igen. så nu ska alla återigen hålla tummarna att trycket har sjunkit. sist höll ni inga tummar för då hade trycket höjts!! KOM IGEN..
de vill inte sticka mig mer i ryggen (TACK), och har trycket inte sjunkit opererar de förmodligen in en ventil från hjärnan till magsäcken så jag pinkar ut vätska från skallen också =)

Nåja, nu ska jag ut och vandra i spåret...Hejja hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0