...

Perfekt helg.
Sol, vänner, grilldoft och utomhushäng gör mig nog lite lyckligare som person =) Igår satt vi utomhus hela dagen och hade kul. Skulle sedan åka på fest i Ektorp, men då hade jag kämpat emot en magvärk från helvetet i 1 timme och fick gå hem. Vilket känns skönt idag!

Nyss på morgonnyheterna pratade dom om El classico och man fick se intervjuer med spelarna. Och jag fick sån längtan tillbaka till Barcelona bara av att höra språket.
Är så lycklig över att jag har bott 2 år i världens underbaraste stad. Kommer värdesätta verenda sekund i mitt hjärta hela mitt liv. De bra och dåliga!

Söndag och jag tänkte nog bara pilla i naveln. Åka till Mamma och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0