buu

Ursäkta klaget.
Men vilken jävla piss-helvetes-dag...Det har inte hänt ett enda Hallelulja-moment idag!!! Inte ens en sketen laxmiddag kunde jag laga utan att den smakade RÖV! Satt på kurs i 2 timmar och hade gråten i halsen flera gånger, ville bara hem och få vara ifred. Ni läste rätt - VARA IFRED. det som har varit min största skräck behövde jag till o med idag, har haft grejer varje dag i flera veckor.

Ikväll är det vila. Fullsmockad långledighet!
Lördagen blir grym, det ska vara toppenväder och vi är ett stort gäng som ska på kryssning. Min plats kommer vara i solen på deck med något kallt i handen...

(Nu fick jag ett sms om häng ikväll, då får jag dåligt samvete för att jag inte vill umgås) humöret är på topp.

Äh fy..Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0