Valdag

Varför är det inte val varje dag för? fan så kul att rösta.
jag och Mogge vandrade till vår valplats där halva Orminge höll till...
Utanför delades lapparna ut och jag kramade en lapputdelare som jag känner väl och han viskade "Var inte otrogen nu Anna"..Haha och jag gapade stort och ljudligt att jag inte har pojkvän. Sen fattade jag vinken, jag skulle rösta på honom..hahah!!!
Min röst föll på Moderaterna, varför är vissa så hemliga med sina val? Och på kommunfullmäktige kunde jag inte hålla mig, haha...Jag var inte otrogen! Nackalistan, vad är ens det? hahaha...

Igår var jag endast med på middagen och en bar innan de andra fick ut. Vatten och läsk för mig del.
Mår som en prinsessa idag, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0