Money money!

Alltså...ekonomi!
jag har alltid lyckats spara undan pengar varje månad, det kan jag numera glömma. Räkningarna stiger mig upp över huvudet och med det kommer ångesten!
Mitt tips till alla unga människor som vill flytta hemifrån och köpa lägenhet är: VÄNTA TILLS DU HAR SAMBO!
förut har festandet varit min största pengabandit, men nu har jag trappat ner. speciellt denna helg eftersom jag var krasslig i fredags så tog jag det kloka beslutet att pulsa hem tidigt genom snöovädret med min fina Mamma i luren.
och igår låg jag raklång hela dagen i soffan, somnade innan 21!

Nu ska jag skriva önskelista till skåne. Jag har bara önskat mig pengar. Men lite smått så man får något paket ska jag ändå önska mig...
För pengar är vad jag behöver. Dels till fjällen och kroatien! Resor som jag behöver och som kommer få mig på bättre humör!

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0