Mitt Malmö.

ok, detta blir ett långt inlägg. Eftersom jag ska skriva om helgen i malmö...
Välj själva om ni vill läsa...Såklart!!!

Torsdag/Bilresa ner:
trång bilresa kan jag säga, men vi tjejer i baksätet pratade sönder killarnas öron!
Och eftersom vi åkte sent så vart det ju även så att alla restauranger var stängda när vi ville äta middag och donken vägrade vi tjejer..
efter 7 stopp vid matställen hittade vi ett öppet och åt torr schnitzel..Sen hände det roligaste (äckligaste), vi åkte fel och hamnade vid en bondgård där hästarna måste haft rännskita eller nått för helvete vilken lukt. Jag kräktes nästan, men herregud vad vi skrattade...
När vi kom fram vid 02 firade vi med varsin grogg för att sen SOVA!

fredag:
meningen var att vi skulle åka till CPH men det sket vi i.
jag gjorde en god frukost till vännerna och vi latade oss. För att sen shoppa i Malmö! Systembolaget tjänade en väldig slant på oss :)
Sen kom Erik till oss och vi åt alla en god middag och jag lyckades dricka för myckert vin direkt. Men gud vad vi pratade handbollsminnen och hade trevligt! Sen gick alla utom jag, erik och niklas ut! Vi satt hemma och spelade spel, och jag står fast vid att jag var vinnaren eftersom jag svarade rätt på nästan alla frågor...När de andra kom hem på natten väcktes jag och vi levde rövare!

lördag:
Jag och Erik vaknar tidigt och tar en långpromenad längst havet, vilket var bra jobbat av mig som var väldigt seg av fredagens vindrickande...
Erik kom på den briljanta iden att åka till köpenhamn och se Jonas spela sin avgörande match, men eftersom jag skulle hejja på Malin i damfinalen så fick jag avböja vilket var lite surt!
Sen var det äntligen dags för finalerna!!! Vi hade alla röda t-shirts på oss där vi hade varsin tröja med en bokstav på..Tillsammans stog det givetvis Malin på våra magar! Tyvär vann Sävehof över Skövde...Mellan dam-herr finalen var det en paus på 1 timme...Och bäst av allt var att Malmö arena har Pubar, vi tog oss givetvis dit och förfriskade oss och kollade på alla fulla Drott/Sävehof supporters som hetsade på dansgolvet..Jag och Madde fick syn på vår drömkille och dreglade som satan..ÅÅH!
Herrfinalen var GRYM, det var förlängning och till slut vann Sävehof. Alltså dubbelt guld till Sävehof!
sen hem för att fixa oss!
Jonas kom över till sverige efter sin match och joinade vårt kollektiv och sen bjöd kvällen på massa dans ute med alla lagen och massa handbollsmänniskor. Jag var i himlen...BOKSTAVLIGEN! handbollskillar slår alla...Det var så kul att träffa massa gamla handbollare! jag var först hem, mäkta förvånad!
MEN FYFAN VAD KUL JAG HADE...

Söndag:
B A K F Y L L A!!!
jag vaknade i ren panik...Jag hörde en nyckel i dörren och trodde att vi hade försovit oss och att Pappa kom hem från London! Tur nog (lyckades) en ha bortamatch och vinglade hem på morgonkvisten...Tur eftersom vi hade burkar och flaskor i hela lägenheten...
jag & lina satt och pratade gamla minnen..ganska grova sådanna så vi hoppas att jonas sov djupt och inte hörde :)
sen städning och hemkörning!!!
Efter 1 timme märker vi att vi sitter och kör mot Göteborg och inte Stockholm, haha så duktiga vi är! Madde stannade i Malmö så jag & Lina hade lyx med plats på hemresan!
Vi hittade ett godiscenter och jag & Lina var i himmelriket och hade hela affären för oss själva!!!
Tröttheten var inte nådig hos oss och vi kämpade för att hålla oss vakna genom att höja volymen till max och dansa så gott man kan i en bil, väldigt roande!
eftersom jag har den grövsta språket av oss så bestämde jag mig för att trotsa genom att inte prata om vissa saker och inte rapa, och jag kan bara säga att det inte är lätt att inneha den stämpeln i gänget eftersom när jag skulle vara duktig och INTE säga något konstigt så ändrade de ändå alla mina ord till något grovt...Men det var nog lika bra, ännu en sak som höll oss vakna!

svårt att förklara helgen så ni förstår hur kul det var.
Men om vi säger såhär, jag har inte haft så roligt på MYCKET länge.

Men återigen står det klart att Handboll är den sport där flest par får till det med varann utanför handbollen :)
Herregud vilken incestsport!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0