MAMIIIII!

Ihelgen är båda mina systrar nere i Malmö hos min far.
Och Mammas sambo är i London, vilket betyder att jag & Mamma ska ha egentid. Bara jag och min fina Mamma!
jag får välja vad vi ska göra på fredag, middag nånstans blir det iallafall. Sen under dagen på lördag ska vi vara svenniga och åka in till stan och ta del av bröllopsyran.
Sen har ju Mamma haft egen-resa med båda mina systrar. Jag har haft min egen-resa med Pappa hitills!
Men nu ligger trycket hårdare än någonsin på Mamma, jag vet inte hur många gånger jag påminner Mamma om min födelsedag i augusti :) hohoho...

jag ÄLSKAR dessa korten.
När jag behövde vila i ett par dagar ifrån Barcelona och åkte hem och överasskade Ebba & Mamma på en restaurang...
Mammas första fråga var hur länge jag stannar i Sverige och jag kände mig hemsk när jag sa 5 dagar, inte hemflytt som man kanske trodde...
Haha Mammas första tanke var att "servitrisen var väldigt lik min dotter"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0