fooooooooooooooood

Sitter och myser med filmjölk och Oprah.
Avsnittet handlar om mat, vad som är RIKTIG mat!
När jag ser detta önskar jag att jag kunde vara vegeterian, fy så hemskt djuren behandlas. Och jag har givetvis tänket "vad spelar det för roll om jag skulle sluta med kött"...det kommer nog alltid se ut som det gör nu, och det är för att vi människor har blivit lata. Jag ska iallafall försöka tänka mer på vad jag handlar, inte luras av affischer på grönt gräs, röd lada och en bonde med ett strå i munnen...
Han på tv:n säger att all mat i affärerna är skit och att man ska försöka handla allt av en bonde mm mm..Jag vet inte hur det är med er, men jag har då ingen bonde till granne.

Ikväll ska jag ut till Mamma. Vi ska äta grillat kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0