1 år.

För ett år sen var mycket pågång.
Malin fyllde år, det var maskerad och jag var utklädd till tupp.
Vi flyttade till Nou de la Rambla och blev grannar med Nasty Mondays.
Jag ramlade ner från Nasty scenen och gjorde illa foten såpass mycket att jag fick ta taxi till och från jobbet...
Jag, Karolin, Malin & Johan drack öl varje kväll i soffan. Jag, Malin & Elin delade alla tre på en liten säng...
Vi 6 tjejer fick avlusa oss själva och alla våra kläder från skabb från en skabbig kille (bokstavligen)!
Jag började träffa en karl. Vi åt en fantastisk Alla Hjärtansdag middag på Fusion! En natt som slutade med en efterfest som skulle kosta oss lägenheten...(Hann bo där i 3 veckor, lyckat!)
Dagen efter sa jag farväl till Barcelona i lite mer än 3 veckor...Kommer tillbaka och mina älsklings sambos hade flyttat oss till en ny lägenhet...
Guifre 4 - åh guifre jag älskar dig...

Här är soppan ifrån slutet av januari - början av februari 2009...
Man kan säga att mitt liv då & nu är som dag och natt....!!!!





Kommentarer
Postat av: karolin

Ja för mig med, så olika de kan bli! Men vad vi har mycket att se tillbaka o le åt :-)



<3

2010-01-27 @ 22:00:35
URL: http://heartattackandwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0