Haaaaandboll

Handbolls EM har startat och jag är numera bänkad framför tvn!
Och vilken jävla bragd, sverige slog Tyskland och min gamla lagkompis Tessan blev match-hjälte!!!!
så häftigt att se gamla motståndare från Elitserien, stadslaget mm att spela så bra.

20.00 spelar herrarna genrep innan VM och även det ska jag se.
Mest för att se min snygge vän Jonas på plan givetvis ;) nejdå, så sjukt kul med massa handboll på TV.
Tänk att den sporten tog upp all min tid förr. träning 6 dagar i veckan och alltid på resande fot!

här är jag och mina vapendragare Lina & Madde när vi mosade i vårt sista junior år.


Här får jag pris som matchens lirare efter min helt klart bästa match någonsin. Vi spelade mot Lugi och FAN vad bra jag var då...Får man säga så?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så många härliga handbollsminne, saknar dom åren när du och Helena spelade, resorna vinsterna glädjen sorgen,köra fram och tillbaka till träningarna och matcherna resa runt Sverige och se handboll ha åsikter på läktaren, Ebba som bara fick följa med, mutades med gottis mm. Nu är det handboll framför tv:n som gäller inte lika kul men som du skriver, kul att se dina gammla kompisar göra Stora saker på plan. ILY. Kram

2010-12-08 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0