ELIN!

Snart ska jag och Elins närmsta vänner/familj hem till Elin o Sebba och tillsammans fira att bebisarna är här...
Och jag måste nog skriva några rader om min kära Elin, hennes lugn smittar av sig!
Hon har 2 små barn som kräver konstant uppmärksamhet, en ny lägenhet som ska fixas, en pojkvän som det ska pussas på, massa nya intryck och lärdom att ta åt sig.
Trots allt detta känner jag endast lugn när jag är hemma hos Elin & sebba. Det finns ingen stress och jag har aldrig sett så mycket kärlek i ett par ögon som hon har när hon tittar på Isabel & Damian.
Men tvillingar på 1 vecka gick flyttlasset till större boende och dagarna efter flytten såg det ut som en helt färdig och ombodnad lägenhet!
Vart Elin & Sebba samlar all kraft vet jag inte, antagligen av all kärlek de har tillsammans nu.
Elin & Sebba med Adrian, Isabel & Damian!


DU ÄR HELT OTROLIG MIN PÄRLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0