FYFAN

Det som inte sitter i huvudet sitter i händerna.
Det har min Mamma alltid sagt!

Inatt blev min lillasyster misshandlad när hon var ute. slagen och skallad...
När jag fick reda på det inatt vart jag först rädd givetvis, sen ARG...Jag låg och planerade det värsta mitt huvud kunde komponera.
Men då hade jag vart lika korkad jag. Därför hoppas jag att hon får sitt straff, om inte så hoppas jag av hela mitt

hjärta att Rosannas liv blir så miserabelt som möjligt.

Hon har haft mage att försöka muta Ebba med pengar idag för att dra tillbaka sin anmälan. Dumma sate, läkare har dokumenterat skadorna och polisanmälan är gjord! Youre going down...

Denna Rosanna skrivs det mycket om på Kissies blogg, de är bästa vänner. Vore fint om Kissies bästa vän hamnar inne...Det är nämligen därför hon vill att Ebba ska dra in sin anmälan, hon har så många anmälningar på sig om misshandel att hon befarar att åka in efter vad hon gjorde mot Ebba...

Nä, sätt denna fule fan bakom lås och bom.

 


Kommentarer
Postat av: karolin

men gud, hur är det med henne då?

vilken idiot. vad himla bra att hon anmälde det!!!



hoppas både hon o du mår bra.

puss!

2010-04-30 @ 19:43:08
Postat av: Natalie

vad i hela helvete...?!

hur mår ebba nu då? hoppas verkligen att den där tjejen åker in!

ta hand om er nu

saknar dig jättemycket anna! love

2010-05-01 @ 08:30:26
URL: http://natteli.blogg.se/
Postat av: malin

men GUD. fan vad starkt av ebba att anmala!

hoppas ni alla mar bra, tanker pa er <3

2010-05-02 @ 15:58:00
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0