<3

Att det skulle ta flera år och ett par fjuttiga ord för att förstå.

Jag har i flera år sagt att min dröm är att det skulle bli vi. För gudarna ska veta att jag har älskat dig och kommer antagligen ha dig i mitt hjärta väldigt länge...
Men så stålsatte jag mig och fick berätta en sak och förväntade mig en rejäl utskällning tillbaka, och om jag hade fel.
Jag fick så enkla ord tillbaka och vart så varm i hjärtat.
För jag är helt övertygad om att ditt lugn kommer av lycka, och jag blev så glad av tanken på att du säkert är jättelycklig just nu.
För visst ska man vara glad när man vet att sina vänner mår bra?
Och min vän är du.

Och om jag har nån dröm kvar angående dig så är det att du fortsätter vara lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0