Sis

Men hörrni, personangrepp på nära och kära är väl ändå onödigt. eller?
Hur som haver, jag har senaste tiden fått höra att jag inte har utecklats alls på mina 2 år i Barcelona, och det låter ju sannerligen inte bra i mina öron.
Det är min syster som är i farten (igen). Hon är två år äldre än mig!! Ja, jag hade kunnat hoppa på dig där, men utvecklingen känns fint hos mig så jag skippar det.

Senaste påhittet är att jag har stulit ifrån henne.
DET hade ju vart illa gjort av mig.

Men du, här ser du ju ganska lätt att jag har en likadan tisha som dig. Ja, ni läste rätt.
Det handlar om en t-shirt. Min 2 år äldre syster tjatar om en tisha.
Alltså, jag är 22 och hon 24. Inte tvärtom!

Fan vad bra smak vi har syrran, slappt och skönt sitter den.
Hörru, gick detta hem hos dig "publiken" då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0