Lördagsmys!

Min utsikt ifrån sängen är högar med näsdukar, Bafucin och nässpray.

Men det ger jag blanka fan i, solen skiner och det är en så himla fin dag.
Igentligen skulle jag vilja ta världens längsta promenad här i krokarna, sätta mig på bryggan och bara glo ner i vattnet.
Men Mathilda vill nog vara inne i smeten så mycket som möjligt under sin sthlmvistelse.
Så istället blir det en lunch i solen, på Mosebacke om jag får välja..Närmast hem så :)
Och ikväll kommer vår kära Becca tillbaka från Norpan och alla ska ut, förutom JAG.
Dumma dumma förkylning.

Imorgon blir det handboll, mitt gamla lag har sin första hemmamatch för säsongen, de spelade bortamatch i onsdags mot nykomlingarna Rimbo..Skuru bokstavligen mosade Rimbo till små sandkorn.
Nytt rekord i damelitserien satte dom med hela 52-18.
SÅ DUKTIGA SÅ!!!


Nä, dusch och en mys i solen med fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Cladde

Hajsan po dajsan lilla Anna panna cykelslang, vilken fin blogg du har, hoppas allt är bra med dig.

Mvh

Cladde

2009-09-19 @ 12:29:51
Postat av: Anna

Nämen tjeeeenare cladde padde...

Allt fint här, hoppas du mår toppen!

Snart kommer jag ner till skåneland och ser till att ni gamla gubbar sköter er!

2009-09-19 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0