Feg Fegare Anna!

I hela mitt liv har jag vart extremt mörkrädd.

Vilken inatt resulterade att jag åkte till Mimmi mitt i natten för att jag var så nedrans rädd.
Där hon välkommnade mig med mackor och te, hur snäll vän har jag inte? Allt detta kl 2, hur barnsligt feg är jag?!
Nu ligger vi här som gamla tanter och tittar på nyhetsmorgon.

Ikväll ska jag träffa en gammal bekant från Barcelona, han är här i 6 dagar och hälsar på.
Lite knasigt eftersom vi inte direkt umgicks på det sättet i Barcelona, utan sågs mest inne i dimman på Nasty Monday!


Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

jjaaa, var det du som smsa? hahha. fan. jag fatta inte vem det var ifran ju! jag vill veta allt :)

pusssss malin

2009-09-21 @ 15:21:07
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0