Hamngatan nästa!

Helgen har varit skön. Jobbade igår, sista dagen i Sickla. Lite tråkigt att säga hejdå till dom men vi kommer ju ses igen! Fick super fina blommor och presentkort på Monki och en hårbomma, så gulligt så och jag bjöd på hallonmuffins som jag bakat alldeles själv!
Idag va jag och Mats en sväng i Sickla och Forum, hade några shopping ärenden och jag kom hem med två finfina grejor. Annars har söndagen varit mest lugn.

Så imorrn gäller det alltså. Blir väldigt spännande. Hoppas det jobbar sköna människor där allt blir ju så mycket lättare då. Annars så är det ju bara å köra på som vanligt, lite högre tempo dock men det ska väl inte va några problem.

Anna! Jag saknar dig också massor! Hoppas att vi kan ses snart igen, skulle va så perfekt om du kunde komma hit sen när Teresia kommer (om hon nu nånsin kommer)!

Love
C

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det vannen?

Jag jobbar 15 till 21 denna vecka, sa jag tankte ringa dig pa en rast vid 18.15 tiden...

vilken dag passar dig?



PUSS

2009-03-30 @ 20:06:39
Postat av: C

Det gick bra, jag lever iaf! På onsdag passar mig, slutar 17 då! Va roigt!



Love u

C

2009-03-30 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0