Hejda!

Nu har jag 5 timmar kvar i paradiset, sen vantar en resa pa 20 timmar hem mot Svedala.

Halv 3 inatt aker vi (halv 9 pa kvallen for er).
Och jag ser inte fram emot resan...

Sista dagen tankte jag vara smart och steka pa utan skyddsfaktor.
Himla dumt.
Jag har ondare an aldrig forr och har sa himla ont, som gradde pa moset hade jag bikinibanden runt nacken for forsta gangen pa hela resan...Och sjalvklart var det denna dag som gav mest branna.
Men men.

Vi avslutade resan med Manikyr och Pedikyr, lika skont som sist.
Det jag lagt ut mest pengar pa ar massage och olika behandlingar, och det har vart vart varenda krona...
Nu blir det slutlyxat och tillbaka till Spagetti och ketchup i Barcelona.

Nu sitter de andra och ater en god middag, och jag ska ga upp och lagga mig eftersom jag kanner mig lite hangig.

Ses snart vanner,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0