money!

Jag tror alla kanner igen den dar angesten nar det kommer till pengar.
Vi maste lagga undan pengarna till hyran, det gar liksom inte att smussla undan aven om man vill.
Sen har vi den gemensamma hushallskassan som ar obligatorisk.

Om en kvart ska jag ner till banken och ta ut min lon.
Da borjar helvetet i huvudet.
Gymkort for 106 euro? Tank sa mycket mer jag kan shoppa om jag inte koper det.
Men jag maste ju, jag ar ju en lat javla fet padda.
Jag kanner hur pengarna kommer rinna som sand genom mina hander de forsta dagarna.

Idag efter jobbet ska jag shoppa.
Finanskris? Jahaja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA HAR NI HAFT FÖR ER?! har ni gjort nåt wicked? va händer i vårt barca? UPDATERA ÄLLING!



Puss ems

2009-06-07 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0