Hejdå Sverige

Sitter och packar och packar.
Skulle hellre packa upp än att packa ner.

Jag har haft 5 helt underbara dagar i Sverige, med min fina familj och mina helt otroligt fina vänner.

Igår låg jag, Teresia, Carro och Natta och solade hela dagen hos mig (Natta badade i havet).
För att sen äta middag med  världens finaste Mamma. Dvs min Mamma!
Och sen hade vi en helkväll på Debasers uteservering, vi tjejer plus Johan, Mats, John och Lina.
Och åhåhåh jag vill stanna i Sverige en vecka till.

Nä fyfan, Sverige/Stockholm/Nacka är fan den finaste platsen man kan befinna sig på, för att inte tala om människorna.
fyfan vad vi svenska är snygga, nu tillbaka till Katalanfrisyrer och äckliga pojkar på gatorna.
Men sen har jag såklart mina tjejor hemma i Barcelona som jag saknar och det ska bli jätteskönt att komma hem till dom igen.

Och med min tur så är det självklart att ett flygplan har försvunnit just innan jag ska upp i luften.
Förra sommaren krashade ett spanairplan 2 dagar innan jag skulle flyga med spanair, och den resan var allt annat än rolig, då fick jag sitta med personal i starten för att jag var så rädd...
Nu får vi se hur det går denna gång.

hejdå Sverige.

Kommentarer
Postat av: ems

anna nu sitter jag kvar som ett stycke klädnypor på svenska landet, så nu får du uppdatera twice as much för jag kommer sitta klistrad framför den här bloggen och se vad du och alla ällingar gör där borta! vale?! ;)



PUSS

2009-06-03 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0