Dags att aka hem.

Skvaller fran den vildaste veckan pa lange kommer komma.

Forst har jag en annan sak att beratta!
Det ar namligen sa att jag flyttar hem, det ar bestamt och det gor ont i hela kroppen.
pa torsdag sager jag upp mig och i borjan av augusti intar jag svensk mark, denna gang for att stanna.
Jag grater som ett litet barn, jag vill inte hem!!!
Men det ar dags och om sanningen ska fram sa orkar jag inte mer nu, konstant festande och lite somn satter spar och jag behover ett svenneliv igen.
Vad jag ska gora i Sverige har jag inte en aning om an.
Fyfan for denna dag sager jag bara.
Jag kommer sakna alla sa hemskt mycket.
ne, nu vet ni och nu rinner det igen...


Men att jag har haft den basta tiden nagonsin ar det ingen tvekan om!



Kommentarer
Postat av: T

Men är det så på riktigt nu? vart ska du bo då söta? ring mig om du har tid i veckan! Pussa

2009-06-24 @ 00:09:18
Postat av: A

Det ar 100.

Kommer hinna angra mig 100000 miljoner ganger, men imorgon sager jag upp mig och da ar det bara att gilla laget och aka hem...

Men jag ringer dig i veckan alskling!

2009-06-24 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0