i have a thing in me...A Heart!

Nu ska jag skriva ett himla oppet och langt inlagg, formodligen ett av de mer personliga jag nagonsin skrivit. Och det ogr jag inte for att svartmala en enda kotte.
Bara for att jag inser sjalv hur mycket jag har vaxt som person och hur langt vissa kan ha kvar, och ja..Da blir jag makta stolt over mig sjalv!!!

For ett par veckor sedan efter en utekvall sa gick tva stycken hem med varandra efter en utekvall, vad som hande da behover jag inte skriva..I stunden av hetta sas saker under detta, saker som vi tjejer sen pratat och haft roligt at. Det ar sa vi tjejer gor ju, berattar om vara historier for varandra, historier som ska stanna dar de sags.
For ca en vecka sedan kom det ner en person till Barcelona, som senare borjade pussas med killen i fraga. Fick gratis drinkar och allt sadant som tjejer kan uppskatta ute ibland. Men tackade nej till allt annat sasom filmkvall, middag mm!
karlen i historien ar en van till mig som jag uppskattar hogt har nere trots att han som alla andra gor fel ibland och inte beter sig bra. Men ar en verklig superkille som ar latt att umgas med och prata med, en riktig hyvens kille helt enkelt.
For nagra dagar sen tog denna kille med sig tva av tjejerna fran min lagenhet med sig pa en bar, dar de traffade han och hans kompisar med deras respektive! (Jag och Emmi var inte med)..
Under en rokpaus har de andra tva fran lagenheten oppnats sig helt for en frammande tjej om saker som sas i hettans stund den dar kvallen, att han bara ar bra att ha for att fa gratis intrade/drinkar.
ajaj framlingen de oppnade sig for rakade vara hans van och han fick da sjalvklart reda pa allt!
Igarkvall gick jag, Malin och Mathilda ut och at med denna kille. Da han berattade hur besviken han var. Anledning: han hade fatt reda pa allt tjejerna sa den dar kvallen...
Sa dar sitter jag med en van som jag kant sedan en bra bit tillbaka och presenterat for mina tjejkompisar, och sen hat tjejrna gatt och gjort sahar.
jag har bott har i over ett ar och skaffat vanner, sa kommer nagon hit och gor sahar mot min van efter mindre an en endaste vecka...
Och redan skaffat sig ett sjujakla daligt rykte i Barcelona, pa en endaste vecka...
han sager aven under garkvallen att han inte vill att de hor av sig igen, och att det formodligen blir sa att de inte kommer komma in pa tre av Barcelonas basta klubbar (nasty Monday ar en av dom).
MEN, anda ar det mig tjejerna blir sura pa nar jag kommer hem efter middagen och ar ledsen over detta!!! MIG...
En av dom ar sa konfliktradd att det ar pinsamt och oppnar inte kaften utan springer darifran, medans den andra beter sig som en acklig jakla fjortis och forstar absoluuut inte varfor dom ska be om ursakt...
Det ar har jag blir stolt over mig sjalv, att jag aldrig aaaldrig skulle bete mig som dom gjorde mot mig igar nar jag kom hem..ALDRIG!
Dom tyckte det var ONODIGT att vi pratade om det hela...ONODIGT??? Nej, nedrans viktigt...

Jag har gratit sa himla mycket efter igar, ungefar hela natten. Men det gor att jag kanner mig battre, att jag kan grata over det medans dessa iskalla manniskor inte verkar forsta att dom sarat folk...Speciellt karln i det hela!!!

Summan av kardemumman - AS!

och att jag nu sager adjo till Riereta 29. inom en snar framtid flyttar jag i`hop med mina fina vanner Malin, Mathilda och Elin...Och dom kommer Aldrig vara i narheten av att gora nagot liknande.
Och idag sa tjejerna att jag kan sova hur mycket jag vill hos dom eftersom det suger for mig pa hemmafronten...
Malin och Mathilda - TACK...Ni ar de finaste jag vet har nere och jag uppskattar er sa himla mycket ska ni veta.
ELIN, vi har saknat dig har i Barcelona och det ska bli saaaa kul nar du kommer tillbaka pa Mandag :)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: ebba

Anna dom är äckliga fjortisar!

älskar dig syster och saknar dig,

2009-01-04 @ 01:41:26
Postat av: C

Gumman du är bäst! Va det du som ringde igår föresten? Saknar dig

2009-01-04 @ 22:25:44
Postat av: Natalie

Bra att du står på dig! Heja Anna :)

2009-01-05 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0