Taxi

Att bo på en lite oåtkomlig plats är ju bra ibland, havet och luften är fin...Det är väll det!
Men värst av allt är att bo här när det är SNÖ...Och jag älskar ju ändå snön!
MEN, i veckan stog jag utomhus i 1 timme och väntade på bussen, till slut gav jag upp och gick hem tills en kollega fick köra och hämta mig! Anledningen är att dessa skogsvägar är lite svåra för bussarna att köra på i halkan antar jag...Detta gjorde iallafall att jag blev 2 timmar sen till jobbet.
Så vet ni vad som kommer ruinera mig under vintern?! TAXI...
18.50 är min nästa taxi beställd, pengar ner i sjön! För en ynka färd på 10 minuter till centrum där jag möter upp Carro, Teresia, Madde, Magda och Mats, för att sen bege oss på kalas!
Sen blir det taxi hem inatt..

Dessa helvetes taxifärder ruinerar mig.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Leta en lgh. närmare jobbet och asfalterade vägar....... ett tips......

2009-12-20 @ 00:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0