Mys

Idag har jag varit på en jätte mysig promenad med Sofia och Theo ner till Velamsund. Vi åt en jätte god brunch där nere på restaurangen som ligger precis vid vattnet. Väldigt skön dag med strålande sol! Nu är jag hemma igen och ska pyssla med lite grejer här och slappa lite på min lediga dag, har sån jävulsk mensverk också, fy.               
                                          
                                      
                               Theodor                     Ny randig tröja/klänning

I onsdags var jag föresten inne i stan med syster. Vi va på jakt efter en födalsedags present till pappa som fyllt år. Alltid lika svårt att hitta något bra, men tillslut köpte vi en mysig höst tröja och ett par kallingar. Funkar alltid. Shoppade även lite till mig själv, en randig tröja/klänning från Indiska och lite annat smått o gott! (Kan lägga upp bilder sen). Sen på kvällen va jag och Sofia iväg och tränade. Körde ett boxnings pass. Det känns i kroppen kan jag säga, har nog träningsverk i alla muskler jag har till och med i händerna. Fy satan vad jag svettades också haha, men kul va det!

Love
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0