Sommaren fortsätter

Idag den 2 september 2008 är det 30 grader varmt ute här i Montreal och helt underbart! Önskar jag kunde spendera hela dagen på en strand. En strand som den i Barcelona! Men här finns tyvärr inte så många ständer nära. Jag får nöja mig med att svettas i en solstol på bakgården. 

 

På jobbet i söndags fick alla tjejer en bandå bh i flourescent rosa. Jätte fin! Jag har shoppat lite grejer också: En grå skjorta, en randig stor t-shirt, jeans leggings och ett nytt flätat skärp i rött. Jag ska ta bild på mina köp sen och lägga upp. 

 

Förra veckan jobbade jag tisdag till söndag varje dag. Sex dagar i rad, det va tröttsamt, men sen går va det liberty day och alla va lediga från jobbet. Jag ville följa med ett gäng på jobbet till picnic electronic, en utomhuskonsert/picknick, där Mstrkrft skulle spela. J.P. pallade inte följa med så då bangade jag. Ville ju spendera bådas enda lediga dag tillsammans. Juju kom hit och vi drack margaritas och öl och lekte i poolen. Sen käkade vi sushi och jag och min baby hyrde film och myste i tv soffan. Filmen vi såg hette Street Kings. Jag missade typ halva filmen, för jag va så trött och slumrade till hela tiden. Den verkade vara bra iaf!  

 

Ajuste, i torsdags hade vi förhandvisning för J.P's snowboard film. Det var endast för alla åkarna och för oss andra som hjälpt till med filmen. Vilken betyder jag och 20 grabbar. Alla tyckte den va skit grym! Jag kan inte vänta tills den riktiga premiären är! Det kommer va så mycket folk, alla taggade och usch va vi kommer festa!

 

Idag börjar jag klockan 4 och jobbar till halv 12 i natt, that right, det är tisdag idag igen... Orkar faktiskt inte jobba idag!

Nu ska jag njuta av vädret och läsa Gossip Girl så länge jag hinner och samla kraft till de kommande arbetstimmarna. 

 

You know I miss you,

 

T


Kommentarer
Postat av: C

Whats up med texten?

2008-09-05 @ 23:31:44
URL: http://onedostre.blogg.se/
Postat av: T

vad menar du? vilken text?

2008-09-06 @ 16:27:50
Postat av: C

helt plötsligt annan stil ju!

2008-09-07 @ 19:19:47
URL: http://onedostre.blogg.se/
Postat av: T

aaa nu ser jag, haha vette fan du va som hände ... :)

2008-09-12 @ 06:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0