Underbara fredagar

Okej.

Alla svenskar på svenskbaren. Ett jävla drickande. Ett jävla sjungande. Ett jävla plockande av ragg. En jävla promenad till Jamboree. Ingen vill betala inträde. Panka jävla svenskar. Efterfest hos Oliver. Vi kommmer till hans port. Vad hör Anna?...Jo, att någon panikskriker mitt namn..Emmi? Emmi blev RÅNAD i porten. Alla springer efter föruotm fegis-Anna. För hon drar igen porten och gömmer sig bakom brevlådan. Emmi och pojkarna jagar. Emmi ger upp. Pojkarna jagar och vi går till lägenheten. Pojkarna hittade ingen tjyv och inga av Emmis saker. PISS. Vi tog en grogg.
Anna gjorde något som hon inte borde. Anna kommer ha jobb-ångest.

Emmi ligger i skrivande stund och sover, medans jag funderar på hur jag ska hantera nästa arbetsdag utan att dö av en hemsk genanthet (?)
Jaaa heeej, hade du kul?
Jaaaa, hej hur va resten av helgen?
Ja heeeej, kunde du sova gott sen?

JÄKLA VÄRLDSPROBLEM JAG HAR

Fan, vi har sjukligt hemska problem (EMMI=RÅNAD) och Anna har (som vanligt) gjort bort sig.

Men vet ni vad....Vi har det så braaaaa i Barcelona!
Ni i sverige kan ju njuta av helgens storm. Vi njuter av den tillfälliga (?) värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0