Olika

Iiihoooaaa...Var och lunchade med min gamle vän Della och hennes 3-månaders bebis. Och åååh så söt lilla Tindra var.
Nu längtar jag efter en egen bebis mer än någonsin, det ska inte ta många år.
Sanna mina ord!!! har jag inte barn vid 26-års ålder lägger jag mig i graven!!!

Dagens ros går oavkortat till min lillasyster, när jag kom hem imorse (efter en MYSIG natt) så var jag utelåst...Panik!
Men det hade min syster sett eftersom mina nycklar var hemma. Så hon hade lagt ut till mig, underbara unga dam.

Varför ska alltid allt bli så komplicerat för mig för den delen?
När jag tappar aptit och blir blyg...Jodå, det känner jag igen!

Just ja, nytt...Jag och Emmi ska dela lägenhet med två unga spanjorer i Gracia!!!! Jag och killen addade varann på Facebook. Och tänka sig, en söt spanjor, inte ofta det händer!!!
Och vad bestod hans fotoalbum av? jo, festbilder...Miihiihhhohoho!
Måste ringa emmi och meddela!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0