Rusk

Tillbaka pa jobbet. Igar hade 2 stycken kommit till jobbet..Idag ar vi 4!

mandagen tog tydligen inte bara hart pa mig, angesten blir bara storre och storre och jag onskar att jag kunde grava ner mig anda fram tills det blir sommar och varmt.

regnet droppar ner och allt kanns surt idag ocksa...
om 11 dagar ar jag hemma i sverige, langt ifran angest och tillbaka i famijens trygga famnar. Jag ska njuta av mina 7 dagar i Sverige som en tok...Mmm!


har ar en bild som far mig pa gladare humor, en bild pa mig och Liza. Liza ska forsoka boka en resa ner till mig snart och halsa pa. Det skulle vara sa himla underbart om det blir av SNART!

Pa kortet har Lixa pa sig en av vara flanellpyjamaser, vi koper likadana varje sommar pa Ullared.

Blir lite sugen pa brunt har nar jag ser bilden...Mjaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0