Happy new year!

Nyårsafton! Jobbar från 9.30 till 5.30 och, öppnar och stänger idag... Kunde itne sova inatt för jag kännde mig så stressad. Har jobbat varje dag sen juldagen och jag har inte haft tid alls med shopping. vilket betyder att jag inte har nå klänning till ikväll! :( Hittade en klänningen precis innan jul men nu är den borta... va en silvrig tunic från Zara, jätte fin.. ååh va arg jag är. Så nu idag har jag en halvtimmes rast och då måste hela shoppingen bli klar!  stressss!
Idag kommer min bror till Montreal och stananr fram till fredag. Han är occh hälsar på sin flikcvän i Ontario över lovet. Är inte dom för goa eller? :) Jag är hur glad som hellst att jag kommer få träffa Oskar idag! 

Nu vill jag bara önska er alla ett dundrande gott nytt års firande! Tänker på er mina älsklingar, Caroline, Anna, Natalie, Magdalena, Emsi, Sofia! Skåla för mig vart ni än befinner er ikväll och ha en riktigt full kväll! hehe..

Anna och Caroline, minns ni nyår 2005!!


   
  

Happy new year!
xox
T



Kommentarer
Postat av: Anna

iiiih aaah sa vackert...

Saknaer er saaa mycket, och ha nu en forjavla rolig kvall...Det ska jag ha :)

Pusspusss!

2008-12-31 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0