sunday rain

Nu är det väl på tiden att man skriver något här, eller hur Anna och Teresia?
I dag tänkte jag iaf vara lite duktig och ta min fina cykel till gymmet och sola (för sol är inget man verkar kunna få i det här landet just nu) men när jag kommer fram så har dom stängt! Dom brukar ju aldrig ha stängt men just idag när jag cyklat hela vägen i ösregn så har dom det! Jag som verkligen hade sett fam emot att ligga inne i värmen och drömma mig bort för en stund, men icke. Så det va bara att vända om och åka hem igen blöt och besviken.
Imorgon har jag min sista semester dag, vet inte hur jag ska spendera den. Antagligen med en skön sista sovmorgon, en shopping tur kanske, men nu blir det god middag.

Nu kan man verkligen inte förneka att sommaren är slut längre. Välkommen hösten!

Love,
C


Kommentarer
Postat av: madeleine

Woh, invigning! :D

2008-08-18 @ 00:12:57
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/
Postat av: Natalie

bäst! bra jobbat gumman <3

2008-08-18 @ 14:42:26
URL: http://natteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0