ARRRHHHH

Jag har ett antal gånger senaste tiden fått frågor om det jag skriver - är allt så smart att lägga ut?!
JA, det är min blogg och jag skriver det jag anser är OK...
Ja, jag ligger hemma sjuk, För det kan jag väll få planera mina helger och hoppas? Hitills har jag fått ställa in alla helgplaner ändå.
Ja, jag ska solduscha på fredag. OH NAJ, jag ska ju bara ligga ner denna vecka. Vet ni vad - det hade ingen av er klarat av heller!!
Om jag vill bjuda vänner på middag eller om jag blir bjuden av en granne så kan jag väll få bestämma själv hur jag ska göra???

Jag är sjuk. Jag är hemma 23 timmar om dygnet (oftast 24). Jag tar det lugnt. Jag äter min medecin.

Likadant med Facebook som jag nu låst. Det är helt upp till er hur mycket ni vill veta vad jag gör! sluta läsa om det är så in i helvete upprörande!!! Blir ni upprörda så behöver ni inte ta det med mig...

TACK OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0