Luuuuuuuuuuuugn

Man märker att man kanske har en viss stämpel på sig.
denna helg har jag bott hos tessan och mogge, vi har fixat min lgh, gått på loppis, sett massa filmer och bara chillat.

Jag är vanligtvis ute både fre-lör och kör gärnet. Vänner på facebook och telefonen trodde inte på mig när de hörde av sig. Men jo, jag låg i soffan.
Just pågrund av att jag ALLTID är ute, det tar på både psyket och fysiskt...
Åter till Tessan & Mogge - världens bästa människor.
Som Mogge sa "Ibörjan trodde jag bara du var en galet skön och galen partybrud med nu har man lärt känna dig på djupet"...Och de är verkligen sant!
De två betyder så himla mycket just nu...

Nu laddar jag om för nästa helg. Vänner som ska laga middag och ha kul på fredag..
Och LÖRDAG då järnspikar, Ronnys stora 30-årsfest. Blir pirrig bara av tanken. Herregud vad galet det kommer bli...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0