kids

Igår hjälpte jag en dam som blev retad av ett gäng 15-åringar i centrum.
Idag gick jag tillbaka och pratade med damen, de hade inte kommit tillbaka och hon var så tacksam.
söta lilla dam.

men åter till ungdomarna.
jag har alltid bott i ett väldigt öppet hem på sättet att vi tre syskon ALLTID hart varit välkomna att ta hem folk till oss. Mamma & Pappa är lätta som personer och mina vänner gillar dem, det gör mycket!
vi fick såklart inte sitta och dricka och leva rövare hemma! Men att ha vänner hemma var en självklarhet...
Jag tror många föräldrar vinner på det, för ja...jag skyller mycket på ungdomarnas föräldrar! Hade de haft en tryggt hem så hade de inte kutat omkring i centrum och vart dumma mot äldre. Och vilka väluppfostrade barn gör så?
jag menar inte att jag var guds barn i den åldern, GUD NEJ! Jag var en riktig rövare som svor, rökte, drack och allt sådant. Gav mina föräldrar huvudvärk varje dag (Kan nog hända ibland nu också)...Men jag hade alltid en trygg plats att komma hem till. Jag behövde inte hävda mit genom att leka allan ballan.
jag var en väluppfostrad men nyfiken ung dam helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0