Countdown

Sitter här med lite ny välbehövlig självkänsla.
Jag har nämligen färgat håret i en härlig brun färg, det slitna blonda är som bortblåst...
Jag tvekade en del till denna färgning, dels eftersom detta är försök nr 2 denna vecka. Jag satt nämligen med "färg" i håret i över en timme i förrgår och blev förbannad när håret inte bytte färg...
Gissa varför? Jo, jag hade blandat i balsamet, inte färgen...BRA ANNA!

Känns som en lagom omvandling till Barcelona, de som inte ska känna igen mig kommer inte göra det.
Jag menar, jag kommer med brunt hår och gravidmage.
Hade jag inte haft en regelbunden mens hade jag nog tippat mig själv till att vara i 3-4 månaden.

Jag planerar att lösa detta genom höga klackar och pulver resten av veckan.
Och en boos av shopping på lördag....

5 DAGAR KVAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0