Torsdag.

Jag har de senaste åren vart helt fäst vid tanken att jag ska bo i Nacka, helst hela mitt liv.
Nu bankar jag mig själv i huvudet, Nacka kan fara åt fanders.
Igårkväll promenerade jag i min systers kvarter och blev kär...
Alla små mysiga barer, restauranger och affärer...I love it.
Jag vill bo i Vasastan, ingen annanstans.
Jag ligger här i hennes lägenhet nu. Funderar på att i smyg roffa åt mig hennes nycklar och sen aldrig släppa in Henne igen...Utan ha lägenheten för mig själv, toppenide!
Idag har förskolan stängt och alla ska på kurser istället, min är endast 1 timme lång och handlar om expriment. Sen blir det planering på jobbet...
Åh idag är en bra dag.
Imorgon blir bättre, för då kommer min tuttlisa hit, Elin toivonen... min sambo, min sängdelare och cooooola kompis från Barcelona!!!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ebba

Alltid sagt det anna, nacka orminge kan dra åt fanders..äntligen fattar du!

Love you, barca om 3 dagar!

2009-10-23 @ 07:53:56
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0