Tillbaka

Då var jag tillbaka hemma i Sverige efter en helt fantastisk vecka i mitt älskade Barcelona.
Hut mycket jag än saknar Barcelona så är det skönt att vara hemma, Barcelona känns faktiskt som ett avslutat kapitel.
Jag kommer alltid åka dit så fort jag får möjlighet, men det kommr aldrig komma på tal att jag kommer flytta ner igen.
Men ja, veckan var helt amazing och det var underbart att träffa vännerna igen.
Jag lägger upp bilder lite senare.





Malin, nu bor du i din nya fina lägenhet med din Man.
Du är en så otroligt fin vän och jag saknar dig som en jäkla tok redan...
Vill att mellandagarna ska vara här NU, för då kommer DU...JEY!
Du är en sann vän och jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: malin

oh. vi ar fina, du & jag!

vi ses ju snaaaart igen. tiden komer ga sa snabbt fram till jul :) hihi!

jag alskar dig! ta hand om dig! PUSS

2009-11-02 @ 16:11:16
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0