Dan före dan.

Det pirrar i min mage.
Om 24 timmar är jag där. Går på bekanta gator och dricker Cafe con Leche på DosTrece.
Kanske äter deras kycklingvingar, går igenom Bouqerian och köper en smoothie.
Promenerar längst hamnen för att till slut landa på Barceloneta.
Där vi drar av oss tröjorna och låter solen nudda min blekfeta kropp.
Kanske går killen som säljer mojito förbi, isåfall är det givet att jag köper en.

Men först ska jag genomlida en 3 1/2 timmes flygresa. Strax innan 5 måste vi vara på Alranda, vilket betyder uppstigning 03.20 och hopp in i bilen strax efter 4. Underbart...
De här med att flyga avskyr jag, och nu ska jag för första gången flyga med Norweigan, måtte dessa norrmän veta hur man startar/landar ett plan...

Nu blir det lite shopping och sen möta upp Linisen för att se på Handboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0