Malmö

Lite funderingar kring det här med skillnaden på klubbar i sverige och utomlands.

Hemma i Sverige tycker jag det är trist, nästintill meningslöst att gå ut. Jag kan räkna på fingrarna hur många gånger jag faktiskt har haft roligt på klubbarna i Sverige!
Men varför blir det sån skillnad på en i Sverige och utomlands? Utomlands står jag och dansar tills stället stänger, hemma går jag oftast hemma illa kvickt.
Ikväll har som tom "swedish Night" på City Hall. Och svenskarna i största allmänhet festar som galningar i Barcelona.
Varför blir det inte samma sak i Sverige? Varför har man inte lika roligt i Sverige?
Jag förstår inte detta.

Nä, idag ska jag strosa runt i Malmö med Pappa och Torun. Sen mysa med storasyster!
Vi ska äta lunch på en matoas idag, mysigt. Bara nyttig och fräsh mat. Ägaren vill inte kalla sitt ställe för varken restaurang eller cafe, Utan endast MatOas!
Sen blir det liten släktmiddag ikväll. MYS!
Och imorgon bär det av. Barceloooona! Farfar den goingen följer med mig till köpenhamn eftersom Pappa jobbar.
Sist jag va själv på en främmande flygplats så ställde jag mig i kön till Singapore. Detta var när jag flög hem från London!
Så duktig är jag på att hitta rätt.
Arlanda och Barcas flygplats är OK, resten skrämmer skiten ur mig om jag är själv.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0