Fettoungar!

Jag och Emmi ar hjarntvattade. Eller ja, storda iallafall...
Igarnatt kag vi i det dova ljuset och pratade om Mat. det ar det enda vi tanker pa..MAT!
Vi har inte atit riktig mat pa 4 veckor, vi drommer om potatisgratang, falukorv, en riktig kottbit, blodpudding, kottbullar, pannbiffar...Ja, svensk husmanskost!
Jag hatar maten i spanien - HATAR! Visst pa restauranger, men inte skiten man kan kopa i affarerna! TVIII...

Sa ikvall firar vi lonen med att ga pa var favoritrestaurang, fan sa vi ska ata! Och dricka 3 liter sangria..

Mat mat maaaaat..jag svaaaalter!

Jajajaa, nu ska jag jobba vidare...

CARRO & TERESIA....vart haller ni huuus?

(Nu ar det massa nya som ska borja, en kanner vi igen...Vi ar skeptiska till detta)
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0