Nääääääästy

Näääääästy Möööönday....
Nåja, efterfest gick vi båda på..Bara olika sorters!
Jag är iallafall hemma nu, men ingen är i sängen brevid min, alltså kör Emmi på...
Medans tråk-Anna är hemma. Men det är inte mitt fel!
Jag skulle sova hos min vän, men ryktet va sant....Han va hemlös!
Maaaahahaa nåja, ta det inte på orden..."hemlös" men utan nycklar iallafall.
Inte sover Anna i en trappuppgång, neeeeeeej nej. Taxi hem och nu till sängs.
Mmmm vilket kväll.
Ni missar något som inte går på Näääääasty.

Aja, efterfesten innan var givande iallafall.

Jobb kl 15.00 - Mmmmm!

Kommentarer
Postat av: linn

PResic!! vad va de vi sa ;) nästy it is!!

2008-11-05 @ 19:24:32
URL: http://valrutet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0