inget mer festande for Anna pa 2 veckor..Lets go!

Jag sager bara...UUUAAAAHHHH!

Utgang igar, saklart...
Jobb klockan tre, nar slutade efterfesten? aldrig...Den haller pa hemma hos oss fortfarande! Bara att jag och Matilda behovde ga till jobbet!
Kvallen var iallafall helt sparad, totalt sinnesforvirrad...
Idag sitter jag har med bandage pa hela armarna eftersom jag blev tillknuffad pa dansgolvet och ramlade i krossat glas!
sa jag fick ga till sjukrummet och tvatta saret och har nu bandage pa armarna! Samt glas i handerna som ar lite sadaer halvskont. Om det inte ar borta tills imorgon maste jag ga till farbror doktor och ta ut glaset och det har jag ingen storre lust med!
Emmi slutade pa jobbet igar, sa hon och Natalie (Eller ja, natalie sover nu) ar hemma och efterfestar pa med goingarna till spanjorer...Fina vanner det!

aaaaah jag vill hem och sova...Jag ar rod i ogonen och luktar fabrik.
Ingen harlig dag mina vanner...Men solen skiner iallafall!

Hej o haaaaa vad Anna ar trott...Vart far man energin ifran? Jag har varit vaken 28 timmar nu...Weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0