Iiiih

Klockan ar inte mycket men morgonens forsta panikkansla i magen har redan infunnit sig.

Laste min storasysters blogg nyss, dar hon skrev att hon under helgen ska hem till Stockholm och krama musten ur sitt barndomshem, tillika mitt barndomshem.
Jag maste fa komma till Sthlm innan det saljs, jag tycker allt annat ar rent ut sagt elakt. Jag har bott dar hela mitt liv och trivs dar battre an nagon annanstans.
Nej, ingen bra start pa dagen.

Efter jobbet ska jag fika med Alex som flyttar hem till sitt sandviken pa sondag. Varldens snallaste kille det, sa dar forlorar vi nagon valdigt godhjartat opch snall manniska.
Sen ska vi som varje fredag ha Moovie session hos Malin och Mathilda...

Lite otippat, men imorgno ska alla vi tjejer ga till kyrkan klockan 11 pa morgonen, svenskt luciatag star pa listan.
Mys!

Hoppas ni far en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0